Inloggen
Winkelmandje

Gratis verzending vanaf €40,00*

14 dagen bedenktijd

Vandaag besteld, volgende werkdag verstuurd*

Betaal achteraf met klarna

Retourneren

Retourneren

Niet helemaal tevreden over je bestelde product(en)? Dat vinden wij erg jammer en kunnen we bijna niet geloven!

Maar je mag de bestelling volledig of gedeeltelijk tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar Liet&Joliet zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Liet&Joliet geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht, dien je contact met ons op te nemen via hello@lietandjoliet.nl. Vergeet hierbij niet de producten te benoemen die je wilt retourneren, je bestelnummer en je klantgegevens. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Actie gratis verzending en retourneren

De verzendkosten zijn vanaf € 5,95 voor Nederland en vanaf € 8.95 voor België voor bestellingen onder de € 40,00 (afhankelijk van de gekozen verzendoptie).
Voor bestellingen vanaf € 40,00 hebben wij een actie waarbij deze gratis verzonden wordt. Mocht de gratis verzending  actie van toepassing zijn en een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd waardoor het totaalbedrag van je bestelling onder de €40,00 uit komt, dan worden er alsnog vanaf € 5,95 voor Nederland en vanaf € 8.95 voor België  (afhankelijk van de gekozen verzendoptie) aan verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel. Voor verdere voorwaarden betreft het retourneren, willen we je graag verwijzen naar onze algemene voorwaarden.

Retourvoorwaarden

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Bij sets kunnen geen afzonderlijke producten retour worden gestuurd. Om hygiënische redenen kunnen oorbellen waarbij de verzegeling is verbroken niet retour gestuurd worden. Retouren die hier niet aan voldoen, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd, kunnen worden geweigerd.

De retourvoorwaarden op een rijtje:

  • Retour sturen kan alleen binnen de genoemde 14 dagen na aanmelding van retour;
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoording van de klant;
  • Als de gehele bestelling retour gestuurd wordt, krijg je het gehele aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten vergoed (dit geldt niet voor de retourkosten)

Sommige artikelen kunnen niet retour worden gestuurd:

  • Gepaste of gedragen oorbellen waarbij de verzegeling is verbroken.
  • Bepaalde gepersonaliseerde producten (dit staat bij het product vermeld).
  • Cosmetische producten mogen, vanwege hygiënische redenen, alleen geretourneerd worden als deze ongeopend zijn.

Voldoet je retour niet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je retour weigeren.

Terugbetaling

Wij betalen na aanmelding en bij ontvangst van de goederen het factuurbedrag binnen 14 dagen aan je terug. Zowel de kosten als het risico van verzenden (bijvoorbeeld als een zending kwijt raakt bij PostNL) zijn bij een retournering voor eigen rekening. Wil je dus zeker zijn dat het pakketje bij ons aankomt, verstuur dan je retour per brievenbuspakje of pakket.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je uit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

De materialen waarmee wij werken worden met veel zorg en aandacht geselecteerd. Toch zijn deze niet te vergelijken met edelmetalen zoals goud of zilver. De gebruikte metalen kunnen daarom in contact met water verkleuren.
Ook hangt de snelheid van de verkleuring af van de PH-waarde van je huid. PH betekent de zuurgraad van je huid. Het is zo dat sommige mensen een bepaalde zuurgraad hebben waar sieraden slechter tegen kunnen.

Om aanspraak te maken op garantie dien je contact met ons op te nemen via hello@lietandjoliet.nl. Vergeet hierbij niet het product te benoemen, je bestelnummer, klantnummer, een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving en deze te voorzien van enkele foto’s. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen en samen met jou naar een gepaste oplossing zoeken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello@lietandjoliet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

Aanmelden nieuwsbrief

Wil je als eerste op de hoogte zijn van ons laatste nieuws?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang leuke kortingen!

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen